Førsteklasses kundeservice - før, under og efter dit køb

Vi kan hjælpe dig med alle henvendelser og spørgsmål, og vi glæder os til at høre fra dig!

Ring til os

På tlf. 6077 5062 kan du få fat på vores kundeservice team, som sidder klar til at hjælpe dig. Vi sidder ved telefonen fra 13.00 -15.00 på alle hverdage.

Chat med os

Hvis det passer dig bedre at kaste os et par linjer, er du også meget velkommen til det! Du starter en chat ved at trykke på knappen nede i højre hjørne af skærmen. Det er knappen med den lille konvolut.

Chatten er åben i hverdagene. Selv om chatten er offline, kan du sagtens skrive til os alligevel. Send en email til kundeservice, så svarer vi så snart vi er tilbage på pinden.

Vi har selvfølgelig også support service

Hvis det at oprette en sag via helpdesk, vil vi ikke skuffe dig. Du skriver bare til service center på det tidspunkt af døgnet, der passer dig. Vi svarer typisk inden for 24 timer, men hvis det ikke er helt hurtigt nok, kan vi anbefale at starte en chat, eller give os et kald.

Send os et postkort

Er fyldepennen mere din stil, er du meget velkommen til at sende os et brev. Vores adresse er: Easy To Smoke, H C Ørsteds Vej 16, 6000 Kolding.

Oplysning om klagemuligheder

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til vores kundeservice via service center .

Hvis det ikke lykkedes os at finde en løsning kan du klage til Center for klageløsning, Konkurrence- og forbrugerstyrelsen, Carl Jacobsens vej 35, 2500 Valby, https://www.forbrug.dk/ .Du kan finde en liste over hvordan du klager ved https://www.forbrug.dk/klagemørder .

EU-Kommissionen online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant for forbrugere med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her – https://ec.europa.eu/ Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse kontakt@easytosmoke.dk

Læs mere: Kundeservice