Har du prøvet at måtte opgive dit rygestop?

Tænker du tit på dit helbred, når du sidder og hygger dig med en cigaret? Gider du ikke at udstille dig selv med et nikotinplaster?


Rygestop



E-cigaretternes teknologi kan få spørgsmål som disse til at forsvinde for evigt. E-cigaretternes E-juice med nikotin lader det nemlig være op til forbrugeren at bestemme hvor meget nikotin, man ønsker at indtage. Det varierer fra 0-24 mg. Man kan eksempelvis forestille sig, at man starter med en E-juice med 24 mg nikotin for efter en periode at trappe ned til 18 mg. Når man så føler sig klar til at trappe yderligere ned, begynder man at købe E-juice med 8 mg. Slutteligt vil man være klar til at tage springet og købe E-juice med 0 mg.


Men så stort et spring er det heller ikke. For du vil stadig have den dejlige røg, den gode smag og føle hyggen ved at ryge på din E-cigaret, mens du påbegynder dit rygestop. Der skal dog ikke herske tvivl om, at nikotinafhængigheden er svær at komme af med. Så det vil kræve en vis portion viljestyrke og vedholdenhed at få rygestoppet til at lykkes. Men den helt store fordel er, at du har alle dine vaner med dig i processen.

kvinde siger rygestopVi mennesker er vanedyr, og hvis et trygheds- og hyggeskabende element bliver fjernet fra os fra den ene dag til den anden, bliver vi utilfredse med os selv. Det ændrer E-cigaretten på og har på den måde revolutioneret rygestopprocessen for altid. Så hop ud i det. Kvit smøgen og behold røgen.










Sådan Stop Rygning Trin 1: Lær at Quite

Som enhver stor handlingsplan, kan lidt finde sted, før en solid besluttes at komme i gang og nå dine planer. Det samme er tilfældet, når at opdage, hvordan man holder op med at ryge cigaretter. Så vil jeg anbefale dig at købe en rygestop startpakke e cig

Startpakke e-cig



Det er normalt på dette kryds, dog, at en hel del nikotin brugere kommer til at være nervøse, der lider af angst for at gøre det gennem hver dag uden stoffet nikotin. Snarere end at være bange ved at forpligte sig til at stoppe helt, beslutter at gøre en forpligtelse til at engagere sig i de opgaver, der kan hjælpe dig holde op cigaretrygning mere held.

Du skal blot sige til dig selv: "Jeg har tænkt mig at komme i gang med min genopretningsplan med et åbent sind og arbejde på de strategier, der er beskrevet i denne vejledning til, hvordan man kan stoppe med at ryge." Lyder det ikke meget nemmere end at gøre op dit sind lige nu på dette meget øjeblik aldrig at have en anden cigaret? Definitivt!

En levetid forpligtelse afstå fra at ryge cigaretter er ekstrem for mange aktive rygere, men en daglig vilje til at arbejde på at holde op er ekstremt plausibel! I betragtning af at du har besluttet at tage de tiltag for at leve livet som en inddrive ryger, hvorfor vi ikke fortsætte.


 

Sådan Rygestop Trin 2: Liste dine personlige grunde til at stoppe rygning

Jep! Du har det! Denne vejledning kræver noget indhold skriftligt, så få et par ark papir og noget at skrive med og fortsætte! Du bør opliste alle og enhver motiv for, hvorfor du ønsker at stoppe med at ryge, da de er sandheden. Måske det vil være en god ide at købe
startpakke el cig

Startpakke el cig



Det nytter ikke at komme med motiver, der ikke betyder meget i dit konkrete tilfælde. I tilfælde kan man nemt betale for cigaretter, som eksempel, kan prisen på ryge cigaretter ikke være en motiverende nok grund til at stoppe.

I tilfælde af at du er fokuseret på dit helbred, dog, og du er bange for at være en af ​​de 400.000 årlige statistik over rygning-forårsagede KOL ender i døden; sundhed vil være en god grund for dig at give op ryge cigaretter. Andre motiver til at stoppe med at ryge, kan nævnes: velvære af dine børn eller dyr kammerater, ønsket have højere produktion på dit job, ikke ønsker at lugte ubehageligt at folk, der ikke ryger, der søger at være en rollemodel for dine teenagere etc.

Sørg for at oprette din tjekliste over grunde til at opgive rygning på et ark papir eller i en miniature notesblok du er i stand til at holde med dig gennem hele processen. Du kommer til at referere til dette som motivation til at holde fast i din plan om at holde op, så du endelig kan stoppe cigaretrygning.

 

Sådan at give op med at ryge Trin 3: Beregn din Afslut Dato

 

Som du næsten helt sikkert har opdaget i tidligere bestræbelser på at stoppe med at ryge, er det ikke let at gå fra aktiv rygning 1 pakke cigaretter eller mere om dagen til at være ikke ryger den næste. Selvom nogle ex rygere kunne stoppe som dette, kan simpelthen ikke flertallet.

Som et alternativ til at forsøge at vågne op den følgende morgen som ikke ryger, løse at vågne op i morgen med det formål at ryge minimalt én mindre cigaret, end du gjorde i dag. Til sidst, du virkelig ønsker at være rygning kun omkring 10-15 cigaretter om dagen før du op med at ryge for godt - enten uden medicin eller med bistand fra hjælpemidler til at stoppe med at ryge.

Baseret på, hvor meget du ryger hver dag, og mængden af ​​cigaretter, som du beslutter at reducere hver dag, vil din specifikke holde op dato ankommer omkring om et par uger til 45 dage eller deromkring fra i dag. En enkel, men effektiv metode til faldende din daglige cigaret indtag indebærer reducere mængden af ​​e cigaretter, du ryger af kun én hver dag eller hver anden dag - den endelige beslutning er dit.

I tilfælde af at du bærer mange forbehold om rygestop, kan du være smart at prøve faldt med en cigaret hver anden dag, så du er i stand til komfortabelt arbejde hen imod dit holde op mål. Hvis du ønsker at holde fokus, ville du være klogt at oprette en cigaretrygning sporing diagram - igen i en miniature notesbog vil du have evnen til at holde med dig som dagene går.

En ideel sporing diagram vil omfatte 4 grundlæggende søjler: Time trang hit, tid du faktisk røget, den udløsende faktor for din trang, og noget, du kunne have gjort anderledes. Det vil være afgørende, at du registrerer hver trang du omgå helt. Når du har sluppet af én bestemt cig på en dag, holde denne cigaret ud af dine daglige ryger. For eksempel, hvis du løser på din første dag til at gøre op med din efter frokost cigaret og gå en tur i stedet, engagere sig i den samme modsatte handling løbende efter frokost i stedet for at ryge. I endnu en dag eller to, kan du klippe ud din cigaret til en af ​​dine pauser på dit job eller din første cigaret, eller på en rutinemæssig køretur.

Holder sig til et program af denne struktur vil tilbyde dig fantastiske praksis ikke at ryge på tilfældige tidspunkter i løbet af en dag, indtil din stedfortræder handling til rygning er vokset til at være automatisk.

 

Sådan opgive Cigaretter Trin 4: Diskuter din hensigt at stoppe Cigaretter Med hver person i dit liv
 

I flere af os cigaret rygere, mislykkede forsøg på at holde op cigaretter kan akkrediteret til et enkelt væsentligt spørgsmål: Vi holdt vores hensigt at give op cigaretrygning en hemmelighed.

Hvis ingen er klar over, at du forsøger at stoppe cigaretter, er ingen på jorden forventer at se dig stoppe med at ryge cigaretter. Som sådan, har du intet at tabe ved at give op på dine mål. Hvis hver person i dit liv kender du prøver at holde op, men du er mere tilbøjelige til at holde fast i din plan for genopretning at undgå skammen for fiasko.

Bortset fra det element af 'redde ansigt, "chancerne er høje, at du vil forbedre din grad af støtte ved grænser til en ex nikotin bruger, der forstår den store betydning af din opsving. Under ikke-ryger venner, pårørende og kolleger med hvem til at hænge ud uden tilstedeværelse af cigaretter vil vise sig at være et uvurderligt værktøj i din plan for genopretning.


Sådan Stop ryge cigaretter Trin 5: Planlæg dine Alternative aktioner
 

Begyndende opsving fra at ryge afhængighed er betydeligt om at komme op med noget andet til at engagere sig ud over cigaretrygning. Identifikation af forskellen mellem selvstændige fremme strid handlinger og sundhedsskadelige alternative tiltag vil spare dig fra 'erstatte vanedannende vaner', mens anvendelse forbedringer i dit liv, der vil føre til din samlede tilfredshed leve livet som en ex nikotin bruger.

Forstå, hvordan at holde op cigaretrygning er en meget personlig program. Mens der er en række tips og nikotin udskiftning terapi handlingsplaner, som har arbejdet underværker for titusinder af rygere, oplysningerne i hver plan er sekundært i forhold til hver inddrive rygers krav.

For eksempel, selv om nogle bedring rygere kan foretrække at udskifte deres morgen cigaret med en betydelig morgenmad, et højt glas koldt vand, et brusebad, eller morgen tandbørstning; andre kan ønske at erstatte AM cigaret med en morgen løbetur, stille meditation, yoga, eller enhver anden sund aktivitet. For hver sektion af dagen, stræber efter at komme med alternative handlinger til at ryge cigaretter, som du kan nyde; og som din afslut dato nærmer sig, praksis anvender dem i din daglige genopretningsplan som en måde at erstatte nikotin.

I god tid vil du helt sikkert føle sig som en helt ny person, og du vil være mere klar til endelig op med at ryge for evigt.

 
Sådan Afslut Cigaret Rygning Trin 6: Deltag i en støttegruppe

Der er en masse af nikotin grupper både online og i værelserne på Nicotine Anonymous spækket med ex rygere, der vil være i stand til at låne dig støtte og vejledning hver dag på at holde op med din quit.

Den mere hjælp du finde fra lignende folk med det samme mål for at holde op med cigaretrygning, de højere dine chancer bliver at holde op med cigaretrygning for evigt.