Hvis du har prøvet igen og igen for at stoppe med at rygevæske.


Ved du, at det er ikke bare noget, du vågner op en morgen og beslutter at gøre. Afslutning tager beslutsomhed og viljestyrke, men hvis man ser nøje på rygevæske, vil du være i stand til at finde en nem måde, eller en form for et system, der kan hjælpe med at gøre det meget lettere din rygevæsker.

Dybest set, når du ryger, får du afhængige af nikotin, men det er ikke hele problemet, i virkeligheden er det ikke engang halvdelen af ​​det. Nikotin er meget vanedannende, men med lidt viljestyrke, kan du få det ud af dit system uden andet end lidt viljestyrke.

Det virkelige problem med rygning er vaner, og den indre dialog. Du ser, når du holder op med at ryge; immunsystemet vil straks begynde at kæmpe nikotin, og de andre giftstoffer, der kører i din blodbanen. Og afgiftning gør dig utryg, som kroppens trang til nikotin vokser i begyndelsen af ​​din slutte periode.

Disse ting kombineret med dine indre overbevisninger, gør det en hel del sværere at holde op. Du begynder at føle sig dårligt, måske du sved lidt for, og du begynder at forstå, at det hele vil gå væk, hvis du bare tage et par hurtige sug. Men, Må ikke falde i den fælde, vil det stoppe for en stund, men din sætte dig selv tilbage, hvor du startede, og udrensning af dit system fra at ryge begynder forfra, og du bliver nødt til at gå igennem det hele en gang mere.

Den eneste måde at få den afhængighed ud af dit system er at aldrig aldrig aldrig falde tilbage. Din krop husker afhængighed måde længere, end du føler det, og cravings vil meget snart være det samme som før, selvom du kun ryge et par cigaretter.


Heldigt for dig der er måder at holde op, der gør det nemmere at stoppe med at rygevæske med nikotin for godt:

1. Sørg for at du fortælle alle og deres mor om datoen i en ikke så fjern fremtid, at du starter et nyt liv som ikke rygevæske med nikotin, men lade alle vide, at du vender et nyt blad, og at du er seriøs om, du lægge pres på dig selv, og derved bliver mere motiverede til at afslutte, hvad du har startet. rygevæsker med nikotin er det nemmeste.

2. Når fortæller dem, at du holde op, at sikre alle de nærmeste folk til dig, ved, at du får brug for deres støtte i at holde op, bede dem om at tilbringe tid sammen med dig at gøre ting, der ikke involverer at ryge.

3. Der er flere former for nikotinprodukter, der kan gøre overgangen til en ikke ryger en hel del lettere, patches, tyggegummi eller inhalatorer blot at nævne et par stykker, skal du sørge for at konsultere din læge, før du begynder at bruge medicin til at stoppe med at ryge. Billig rygevæske kan nogen gange være de bedste.

4. Start en ny hobby, eller uddybe dig selv i en gammel en, kort sagt, få dit sind af cigarets, og indse, hvis du laver ting, der holder dig beskæftiget, du er mindre tilbøjelige til at begynde at tænke på at ryge. Køb din billige rygevæske her

5. Få motion, og begynde at nyde de nye og forbedrede fitness niveauer, der kommer fra at være ikke ryger.

Jeg er nødt til at fortælle dig, at intet produkt af nogen art kan hjælpe dig til at stoppe med at ryge, hvis du ikke er fast besluttede at gøre det. En målrettet beslutsomhed mod dit mål er halvt fuldendt vundet lige der. Hvis du ikke er sikker på, om du skal holde op, så gå læse om farerne ved rygning, og fordelene ved at holde op, burde der være noget, der motiverer dig til at træffe beslutningen.

Og tro mig, du vil blive glad for du gjorde.